دسته‌بندی نشده

کشف داروی جدید زگیل تناسلی

کشف داروی جدید زگیل تناسلی

کشف داروی جدید زگیل تناسلی

رهایی از کابوس زگیل تناسلی با ساده ترین روش ممکن!

جهت خرید قارچ شیتاکه اینجا را کلیک کنید

جهت خرید پکیج درمان زگیل تناسلی قارچ گانودرما ویژه اقایان اینجا را کلیک کنید

جهت خرید پکیج درمان زگیل تناسلی قارچ گانودرما ویژه بانوان اینجا را کلیک کنید

 

روشی که تا همین لحظه توانسته است 11580  نفر را به طور کامل درمان کند و آرامش را به زندگی و روابطشان برگرداند.

_ در این روش ویروس کاملا و برای همیشه از بین می رود
_ علائم ظاهری و زواید از روی پوست برطرف می شود
_ از مبتلا شدن به سرطان های مرتبط با این ویروس،جلوگیری می شود
_ کاملا گیاهی است و هیچ گونه عوارضی ندارد
_ روشی بدون ریسک و اثبات شده است
_ 96 درصد افراد از این روش نتایج مطلوب گرفته اند

 

آشنایی با قارچ شیتاکه

_ قارچ شیتاکه یک قارچ خوراکی و دارویی ست که در آسیای شرقی طرفداران زیادی دارد.این قارچ با تقویت سیستم ایمنی بسیاری از بیماری های ویروسی و باکتریایی را درمان کرده است.
قارچ شیتاکه حاوی پلی ساکارید ها و مواد معدنی مهمی است که مهم ترین ترکیب این قارچ ماده مکمل AHCC است که از میسلیوم این قارچ استخراج می شود.طبق آخرین تحقیقات این ماده مکمله میتواند ویروس پاپیلومای انسانی که عامل بیماری زگیل تناسلی هست را درمان کند.
مقالات زیادی در سایت های معتبر در این زمینه وجود دارد و از طرفی پزشکان هم برای تقویت سیستم دفاعی افرادی که درگیر این بیماری هستند قرص‌های شیمیایی‌ را تجویز می‌کنند که حاوی قارچ شیتاکه هست.

آشنایی با قارچ گانودرما

_ قارچ گانودرما در گروه گیاهان دارویی قرار دارد. این قارچ ارزش درمانی و تغذیه ای بسیار زیادی دارد و یکی از کامل‌ترین مواد غذایی در طبیعت است. این قارچ حدود 2000 سال است که در چین برای مسائل درمانی از آن استفاده می‌شود و چینی‌ها به آن لینگژی‌ می‌گویند.

درون قارچ گانودرما نوعی فعالیت‌های مولکولی وجود دارد که سبب افزایش گلبول های سفید می‌شود. همانطور که میدانید گلبول های سفید وظیفه دفاع از بدن را در برابر انواع ویروس ها و باکتری ها رو دارند.گانودرما با ترغیب بدن به ترشح گلبول سفید لنفوسیت باعث بالا رفتن سطح ایمنی میشود و در نهایت باعث از بین رفتن ویروس پاپیلوما می‌شود.

اثبات درمان زگیل تناسلی با استفاده از قارچ های گانودرما، شیتاکه در معتبرترین مقالات علمی دنیا

زگیل تناسلی

_ زگیل تناسلی نوعی زائده پوستی است که اغلب در اطراف واژن، آلت تناسلی و یا مقعد و نیز کشاله ران به وجود می‌آید. این نوع زگیل گاه به صورت توده تورمی به شکل خوشه کوچک گل کلم و گاهاً به صورت لکه‌های سفید صاف مشاهده می‌شود. البته گاهاً ابعاد آن به حدی ریز می‌شود که با چشم دیده نمی‌شود. مطالعات اخیر از تاثیر قارچ شیتاکه بر زگیل تناسلی، که شایع ترین بیماری آمیزشی جنسی و ویروسی است که عامل انتقال آن ویروس HPV(Human Papilloma Virus) یا پاپیلوم انسانی می‌باشد، خبر می‌دهند. پاپیلوما به برجستگی و تورم و زائده پوستی مانند تبخال و زگیل اطلاق می‌گردد.

HPV یا ویروس پاپیلومای انسانی شایعترین بیماری در میان بیماری‌های مقاربتی است. زنان و مردان فعال جنسی در معرض عوارض HPV ، از جمله زگیل‌های تناسلی هستند. عفونت HPV به ویژه برای خانم‌ها خطرناک است ، زیرا برخی از انواع HPV همچنین می‌توانند باعث سرطان دهانه رحم شوند

 

کشف داروی جدید زگیل تناسلی

جهت خرید قارچ شیتاکه اینجا را کلیک کنید

جهت خرید پکیج درمان زگیل تناسلی قارچ گانودرما ویژه اقایان اینجا را کلیک کنید

جهت خرید پکیج درمان زگیل تناسلی قارچ گانودرما ویژه بانوان اینجا را کلیک کنید

 

author-avatar

درباره الو داروخانه

داروخانه آنلاین شبانه روزی تهران | داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان تهران | داروخانه آنلاین تحویل فوری | داروخانه آنلاین شبانه روزی | داروخانه آنلاین تهران | اپلیکیشن داروخانه آنلاین | خرید اینترنتی داروهای کمیاب | بزرگترین داروخانه مجازی ایران | خرید اینترنتی داروهای کمیاب | خرید دارو از دیجی کالا | داروخانه آنلاین تحویل فوری | داروکده آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *